Ανοίγοντας σήμερα το MailBox να πάρω τα mail μου μια ευχάριστη έκπληξη με περίμενε. Ενα ευχαριστήριο mail απο τον συμπατριώτη μας Σπύρ...

Σπύρος Μπουρνάζος :Σας ευχαριστώ όλους

11/01/2012 0 Σχόλια



Ανοίγοντας σήμερα το MailBox να πάρω τα mail μου μια ευχάριστη έκπληξη με περίμενε.
Ενα ευχαριστήριο mail απο τον συμπατριώτη μας Σπύρο Μπουρνάζο για το αφιέρωμα που του κάναμε πρίν λίγες ημέρες.
Οπως πάντα μετριοπαθής και απλός ό "Κόναν ο...Ελληνας" μέσα απο το ιστολόγιο θέλει να ευχαριστήσει όλους όσους σέβονται την πορεία του και θέλησαν μέσα απο τις αναδημοσιεύσεις της ανάρτησης να τον ευχαριστήσουν και να τιμήσουν τον αγώνα του και την προσφορά του.
Στην προτασή μου να βρεθεί τρόπος να τον γνωρίσουν και τα νέα παιδιά της Αμφιλοχίας που τόσα έχουν ακούσει για αυτόν αλλά θάθελαν εναγωνίως να τον δούν και δια ζώσεις όπως πχ. ο γυιός μου, μου απάντησε ότι θα δρομολογήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα να γίνει κάποια εκδήλωση στην Αμφιλοχία με καλεσμένους εκτός απο αυτόν και άλλους "γίγαντες" και πρωταθλητές του BODYBUILDING.
Απ την πλευρά μου να ευχαριστήσω και εγώ τον Σπύρο Μπουρνάζο που το έργο του όλα αυτά τα χρόνια κόσμησε την δική μου ιστοσελίδα .
Σήμερα παρουσιάζουμε ένα υπέροχο νέο video clip πού περνά απο την οθόνη μας όλη την διαδρομή αυτού του υπέροχου αθλητή.
Για να δείτε την προηγούμενη ανάρτηση που κάναμε για τον Σπύρο Μπουρνάζο κάντε Click ΕΔΩ

Και κλείνοντας στέλνει τους χαιρετισμούς του και την Αγάπη του ιδιαίτερα στον Χρήστο Χριστοδούλου στην Σουηδία και τον ευχαριστεί για τα καλά του λόγια


Admin

Admin

0 σχόλια:

1)Κείμενα και σχόλια τα οποία είναι προσβλητικά, κακόβουλα, εκ του πονηρού ή πορνογραφικού περιεχομένου δεν θα δημοσιεύονται.
2)Το σχόλιο θα εμφανιστεί μετά την έγκριση του απο τον διαχειριστή