Μεγάλη χαρά και ικανοποίηση μου έδωσαν σήμερα δυο φίλοι Αμφιλοχιώτες. Ειναι μεγάλη μου ανταμοιβή ο καλός λόγος δυο συμπολιτών μας που λόγω ...

Κάλεσμα στους απανταχού Αμφιλοχιώτες

3/23/2013 0 Σχόλια

Μεγάλη χαρά και ικανοποίηση μου έδωσαν σήμερα δυο φίλοι Αμφιλοχιώτες.
Ειναι μεγάλη μου ανταμοιβή ο καλός λόγος δυο συμπολιτών μας που λόγω τριημέρου ο δρόμος τους εφερε στην γενέτειρα για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου.
Μου μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για το έργο που συντελείται μέσα απο αυτό το ιστολόγιο δινοντάς μας κουράγιο για περισσότερη υλη και θέματα που αφορούν την πόλη μας.
Απο την πλευρά μου και ανταποκρινόμενος στην επιθυμία όλων των απανταχού Αμφιλοχωτών , που ξέρω ότι μας διαβάζουν και περιμένουν τα νέα του Amfiloxia-blogs θέλω να σας καλέσω να συμμετάσχετε ενεργά στην ενημερωσή μας με όποια θέματα εσείς νομίζεται ότι πρέπει να αναδειχτούν.
Γράψτε το κειμενό που κρίνεται σημαντικό και στείλτε το να το διαβάσουμε όλοι.
Δεν μας ενδιαφέρει τι ψηφίζεται και τι χρώμα αγαπάτε.
Εδώ χωράνε όλοι. Μπλέ,πράσινοι, κόκκινοι και λαχανί.
Εδώ τα γράφουμε και τα λέμε όλα.
Είμαστε όλοι Αμφιλοχιώτες .
Ολοι θέλουμε το καλό της πόλης μας.
Περιμένω με χαρά την δική σας άποψη να την αναρτήσουμε αμέσως.
Στείλτε μας το κειμένό σας με mail στο " mailamfiloxiablogs@gmail.com " και πέστετα έξω απ τα δόντια.
Μπορεί το δικό σας κείμενο να είναι η αφορμή και η αιτία να αλλάξουν πολλά.
Εδώ τα λέμε και τα δείχνουμε όλα για την Αμφιλοχία.

Amfiloxia-blogs




Admin

Admin

0 σχόλια:

1)Κείμενα και σχόλια τα οποία είναι προσβλητικά, κακόβουλα, εκ του πονηρού ή πορνογραφικού περιεχομένου δεν θα δημοσιεύονται.
2)Το σχόλιο θα εμφανιστεί μετά την έγκριση του απο τον διαχειριστή