Ενα απρόοπτο και έκτακτο γεγονός που συνέβη σε εμένα προσωπικά σήμερα ξημερώνοντας τετάρτη 6 Μαρτίου στις 4 το πρωί μου επιβεβαίωσε την άπ...

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στους ένστολους του ΑΤ Αμφιλοχίας

3/06/2013 0 Σχόλια


Ενα απρόοπτο και έκτακτο γεγονός που συνέβη σε εμένα προσωπικά σήμερα ξημερώνοντας τετάρτη 6 Μαρτίου στις 4 το πρωί μου επιβεβαίωσε την άποψη που πάντα είχα και πίστευα για τους ένστολους της Ελληνικής Αστυνομίας.
Μετά απο επαγγελματικό ταξίδι μου αστραπή αυθημερόν στην Αθήνα κατά την επιστροφή μου στις 4 το πρωί στην Αμφιλοχία το αυτοκινητό μου παρουσίασε πρόβλημα και ακινητοποιήθηκε έξω απο την Αμφιλοχία.
Ωρα ακατάλληλη να επικοινωνήσω με οποιονδήποτε, ταξί δεν υπήρχαν, τους συγγενείς δεν τολμάς να τους χτυπήσεις τηλέφωνο τέτοια ώρα, διερχόμενα αυτοκίνητα δεν σταματούσε κανένα στην μέση του πουθενά να σε βοηθήσει και λογικό είναι, δεν ήξερα τι να κάνω.
Τελευταία μου ελπίδα ήταν να τηλεφωνήσω στο Αστυνομικό τμήμα της Αμφιλοχίας μήπως  μπορούσαν να με βοηθήσουν γιατί δεν ήταν και ότι καλύτερο να βρίσκεσαι μόνος σου αυτήν την ώρα στην ερημιά και μέσα στα σκοτάδια.
Καλώ το Αστυνομικό τμήμα της Αμφιλοχίας και με το πρώτο κουδούνισμα μιά ευγενέστατη Αστυνομικός μου απαντά και της μεταφέρω το προβλημά μου.
Πρίν καλά καλά τελειώσουμε την συνομιλία μου ζήτησε τα στοιχεία μου, που βρίσκομαι, και ποιά πιθανή βλάβη έχω και σε πέντε λεπτά ήρθαν κοντά μου δυό άντρες του ΑΤ Αμφιλοχίας φέρνοντας μαζί τους προληπτικά μερικά λίτρα βενζίνας.
Κάθησαν κοντά μου μέχρι να δούν αν το αυτοκίνητο ξεκινήσει και όταν όλα πήγαν κατ ευχήν συνέχισαν την νυχτερινή τους βάρδια.
Το καλύτερο το κράτησα για το τέλος.
Θέλοντας να τους δώσω το κόστος της βενζίνης που μου έφεραν μου απάντησαν πολύ ευγενικά ότι σημασία έχει να φθάσω σπίτι μου και όχι το κόστος μερικών λίτρων βενζίνας την οποία ούτε χρήματα θέλησαν να μου πάρουν και τα οποία έβαλαν απο την τσέπη τους και μου την έκαναν ΔΩΡΟ.
Για το λόγο αυτό θέλω να ευχαριστήσω τον Κο Παναγιώτη Τριανταφύλλη Ανθυπαστυνόμο της Τροχαίας Αμφιλοχίας, και τον Κο Αλέκο Τσάπαλη Υπαρχιφύλακα του ΑΤ Αμφιλοχίας για την πολύτιμη βοηθειά τους.
Θέλω να τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΔΗΜΟΣΙΑ και να πώ στους Αμφιλοχιώτες να έχουν εμπιστοσύνη και να είναι σίγουροι για την ΠΟΙΟΤΗΤΑ των Ανθρώπων που στελεχώνουν το ΑΤ Αμφιλοχίας και όχι ΜΟΝΟ.

Σας ευχαριστώ πολύ

Ζωγράφος Κώστας
Amfiloxia-blogs






Admin

Admin

0 σχόλια:

1)Κείμενα και σχόλια τα οποία είναι προσβλητικά, κακόβουλα, εκ του πονηρού ή πορνογραφικού περιεχομένου δεν θα δημοσιεύονται.
2)Το σχόλιο θα εμφανιστεί μετά την έγκριση του απο τον διαχειριστή