Δειχνω αυτες τις φωτογραφιες στους κατοικους της Αμφιλοχιας την εικονα που επικρατει μπροστα και διπλα στον δρομο απο το περι...

Κραυγή αγωνίας και απόγνωσης ενός Αμφιλοχιώτη


Δειχνω αυτες τις φωτογραφιες στους κατοικους της Αμφιλοχιας την εικονα που επικρατει μπροστα και διπλα στον δρομο απο το περιπτερο που διατηρω επι της Ε.Ο.Αμφιλοχιας -Λεκαδας στην Αμφιλοχια .
Με την πρωτη βροχη, τα νερα λιμναζουν στον δρομο, με αποτελεσμα να επικρατει αυτο που βλεπεται !Εδω και 7 χρονια περιπου, ο ΙΔΙΟΣ απευθυνομαι στον ΔΗΜΟ Αμφιλοχιας .
Ο ΔΗΜΟΣ ισχυριζεται οτι ειναι θεμα της ΔΕΣΕ.η κατασκευη εργου για να απομακρυνονται τα νερα .Η ΔΕΣΕ απο την πλευρα της ισχυριζεται το αντιθετο .Ο τι ειναι αρμοδια ΜΟΝΟ για την ασφαλτο στον δρομο .
Για τα ΕΡΓΑ ειναι μονο ο ΔΗΜΟΣ .Φερνω κλιμακιο του ΔΗΜΟΥ και λενε οτι θα το φτιαξουν ξαφνικα αποφασιζουν οτι ειναι τελικα η ΔΕΣΕ υπευθυνη Φερνω κλιμακιο της ΔΕΣΕ απο την Πατρα και μου λενε οτι βαση του ΝΟΜΟΥ 3481/06 ειναι θεμα ΔΗΜΟΥ.
Κοροιδια και πηγαινε ελα χωρις ουσια .
Το θεμα ειναι παντος ενα Εχω υποστει πολλες ΖΗΜΙΕΣ στο εμπορευμα πολλες φορες οπως και στα ψυγεια που διατηρω Εκτος των παραπανω, ολη αυτη η κατασταση εγκυμονει σοβαρο κινδυνο για τα διερχομενα οχηματα, καθως η ποσοτητα του νερου ειναι μεγαλη.
Τα εγγραφα που εχω στην κατοχη μου, χαρακτηριζουν το θεμα ως ΕΞ.ΕΠΕΙΓΟΝ? και οτι εχω απολυτο δικιο
 Η θελα να η ξερα, τι αλλο πρεπει να δουν οι ΑΡΜΟΔΙΟΙ για να ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΟΥΝ ΛΙΓΟ , και απο τις δυο υπηρεσιες που εχω θεσει το προβλημα?Ο ενας ριχνει το μπαλακι στον αλλο .
 Μελιγα λογια το απολυτο χαος , σε ολο του το ΜΕΓΑΛΕΙΟ απο τους δηθεν αρμοδιους
 Οποιος καταλαβε –καταλαβε!


Με εκτιμηση για την φιλοξενια

Κατσικαρελης Μακης





Admin

Admin

0 σχόλια:

1)Κείμενα και σχόλια τα οποία είναι προσβλητικά, κακόβουλα, εκ του πονηρού ή πορνογραφικού περιεχομένου δεν θα δημοσιεύονται.
2)Το σχόλιο θα εμφανιστεί μετά την έγκριση του απο τον διαχειριστή