Με το πέρας της προεκλογικής περιόδου θέλω να ευχαριστήσω τους χιλιάδες προσωπικούς μου φίλους και τους συμπολίτες μου για την αγάπη τους,...

Ευχαριστήρια επιστολή της Κας Σοφίας Ανδρίκουλα

1/28/2015 0 Σχόλια


Με το πέρας της προεκλογικής περιόδου θέλω να ευχαριστήσω τους χιλιάδες προσωπικούς μου φίλους και τους συμπολίτες μου για την αγάπη τους, τη στήριξή τους και την εμπιστοσύνη τους.
Για μένα, ως νέα υποψήφια, αυτή η περίοδος των 2 μόλις εβδομάδων ήταν μια πρωτόγνωρη, ενδιαφέρουσα μα και διδακτική εμπειρία.
Οι δυσκολίες, όμως, μεγάλες μιας που μπήκα στο καμίνι της πολιτικής με περγαμηνή την προσωπικότητα, το επάγγελμα και την πορεία μου στην πραγματική ζωή χωρίς κομματικό παρελθόν.
Ωστόσο, άξιζε τον κόπο! Μου έδωσε δύναμη η αγάπη και οι αξίες της υγιούς πολιτικής καθώς και η ανιδιοτελής προσφορά μου και συμμετοχή στα κοινά.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το να δίνεται η ευκαιρία σε ένα νέο άνθρωπο να θέσει υποψηφιότητα για το αξίωμα του βουλευτή συνιστά από μόνο του ένα σημαντικό γεγονός που δείχνει ότι τα παραδοσιακά κομματικά στεγανά αρχίζουν να σπάνε.
Από το σημείο αυτό όμως μέχρι να μπορέσουμε να μιλήσουμε για μια συνολική αλλαγή λειτουργίας του πολιτικού συστήματος η απόσταση παραμένει μεγάλη.
Παρά την διάθεση του κόσμου να εκπροσωπηθεί από νέους ανθρώπους στην πολιτική, με δύναμη, όρεξη και όνειρα δυσκολεύεται να το αποδείξει στην πράξη.
Η πόλωση ανάγκασε όλους τους νέους υποψηφίους να δώσουμε μία δύσκολη μάχη και γι΄αυτό έχουμε κάθε λόγο να αισθανόμαστε νικητές.
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους συμπολίτες μου από άλλους πολιτικούς χώρους που πίστεψαν σε εμένα και με θαρραλέα υπέρβαση συμμετείχαν ενεργά και συνέβαλαν σε αυτό το αποτέλεσμα.
Το ταξίδι ήταν γεμάτο εμπειρίες και συγκινήσεις και έδωσε την ευκαιρία για τη δημιουργία δεσμών φιλίας και εκτίμησης. Θα συνεχίσουμε, όλοι μαζί, με υπευθυνότητα και πάθος, μαζί με αυτούς που εκλέχθηκαν, να υπηρετούμε τον τόπο μας με το μέγιστο των δυνατοτήτων μας για το καλό ΟΛΩΝ μας.
Αυτή την καινούργια ημέρα για την πολιτική ζωή της χώρας εύχομαι η Ελλάδα να βρει τον δρόμο για την ευημερία.

Σας ευχαριστώ
Σοφία Ανδρίκουλα
Υποψήφια βουλευτής Ν.Δ. (βουλευτικές εκλογές 2015)

Admin

Admin

0 σχόλια:

1)Κείμενα και σχόλια τα οποία είναι προσβλητικά, κακόβουλα, εκ του πονηρού ή πορνογραφικού περιεχομένου δεν θα δημοσιεύονται.
2)Το σχόλιο θα εμφανιστεί μετά την έγκριση του απο τον διαχειριστή